شهرستان ها

ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: به دلیل شرایط ویژه و فوق العاده شیوع کرونا در لرستان فعلاً امکان ادامه کار و از سرگیری فعالیت تالارهای پذیرایی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی نحوه فعالیت اماکن اقامتی، پذیرایی و گردشگری لرستان به ریاست استاندار لرستان و با موضوع چگونگی فعالیت این صنف در شرایط شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

این جلسه با حضور دادستان مرکز استان، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری لرستان، رئیس سازمان صمت، نماینده میراث فرهنگی و تعزیرات استان و تعدادی از مدیران هتل‌ها و رستوران‌های لرستان برگزار شد.

استاندار لرستان در این جلسه اظهار داشت: تالارهای پذیرایی و هتل داران از مجموعه صنوفی هستند که بخاطر بیماری کرونا آسیب دیده و متحمل خسارات فراوانی شده اند.

سید موسی خادمی خاطرنشان کرد: جلسه امروز با حضور نمایندگانی از این صنف تشکیل شد و به دنبال راهکاری برای ادامه فعالیت تالارهای پذیرایی بودند که به دلیل شرایط ویژه و فوق العاده بیماری کرونا در استان لرستان فعلاً امکان ادامه کار و از سرگیری فعالیت این صنف (تالارهای پذیرایی) وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های وارده کارگروه مربوطه تشکیل و بررسی‌هایی در این زمینه انجام شود و همچنین به خاطر ضرر و زیان‌های وارده به این صنف در اثر بیماری کرونا مقرر شد از طریق تسهیلات بانکی و یا بخشودگی‌هایی که دستگاه‌های مختلف برای آنها انجام می‌دهند، از این مشاغل حمایت لازم به عمل آید.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا