شهرستان ها

پویش «هر هفته الف- ب ایران» به ایستگاه گلستان رسید

گرگان- پویش هر هفته الف – ب ایران (ساخت و سازها-سازوکارها) در ایستگاه بیست و پنجم برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به استان گلستان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، «پویش هر هفته الف – ب ایران» (ساخت و سازها-سازوکارها) در ایستگاه بیست و پنجم برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به استان گلستان رسید.

در این راستا با حضور معاون وزیر نیرو در «امور آب و آبفا» چهار پروژه صنعت آب استان در شهرستان های علی آباد کتول و آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این خصوص اظهار کرد: دو پروژه افتتاحی شامل «لایروبی رودخانه ها در سطح استان» و «مرمت و بازساری شبکه هیدرومتری و تاسیسات آبی آسیب دیده از سیل» بوده که بیش از ۸۰ میلیارد تومان در این طرح ها هزینه شده است.

سید محسن حسینی افزود: همچنین شروع عملیات اجرائی دو پروژه شامل «تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره سو – زرین گل» و همچنین «ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر آزادشهر و آبرسانی به ۲۶ روستا «در برنامه است که هزینه این دو جمعاً ۷۲۸ میلیارد تومان است.

وی جمع سرمایه گذاری این پروژه ها را ۸۰۸ میلیارد تومان اعلام کرد که این هفته در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

گفتنی است پویش الف- ب ایران طرحی است که وزارت نیرو برای افتتاح پروژه های صنعت آب و برق از سال ۹۸ تاکنون مطرح کرده و هر هفته بزرگترین پروژه های صنعت آب و برق در استان های مختلف به بهره برداری می رسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا