سیاسی

سلیمانی: ربط دادن بهبود شرایط اقتصادی کشور به نتایج انتخابات آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است


نماینده دوره نهم مجلس گفت: ربط دادن وضعیت اقتصادی کشور به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا فریب مردم و آدرس غلط دادن به آنهاست.


محمد سلیمانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ربط دادن وضعیت اقتصادی کشور به انتخابات آمریکا و منوط کردن بهبود وضعیت اقتصادی به این رویداد در واقع فریب افکارعمومی وآدرس غلط دادن به مردم است. 

وی افزود: دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اقدام خاصی صورت نمی‌دهد و از یکسو به دنبال فریب و همچنین فرافکنی است. 

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: فرافکنی به این معنا که به دنبال مقصر است که چه کسی باعث این وضعیت شده و تقصیرها را به گردن دیگری انداختن است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم فریب مردم یکی دیگر از برنامه‌هاست که به مردم وعده داده شود که چنانچه فلان اتفاق در فلان جا بیفتد و یا نتایج انتخابات آمریکا به گونه‌ای دیگر رقم بخورد وضعیت بهتر می‌شود.

وی افزود: متأسفانه دولت در انتخابات با ترساندن مردم از جنگ و همچنین دیوارکشی در خیابان رأی مردم را به دست آورد و امروز هم به دنبال فرافکنی و فریب افکارعمومی است. 

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: دولت به جای اقدام به منظور حل مشکلات پا روی پای خود انداخته و دائما حاشیه‌سازی می‌کند و هیچ ابتکاری را برای حل مشکلات از دولت مشاهده نمی‌کنیم. 

سلیمانی خاطرنشان کرد: بهتر است دولتمردان دراین چند ماه باقی مانده آستین‌ها را بالا بزنند و با تکیه بر توان داخلی سعی در حل مشکلات داشته باشند و در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا