سیاسی

مظلومی: بی‌توجهی مسؤولان آستانه تحمل مردم را به حداقل رسانده است


نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: تورم لجام‌ گسیخته، بی‌ثباتی و نوسانات در قیمت‌ها و نیز در بورس زندگی را بر مردم سخت کرده و پنجه در گلوی نحیف‌شان انداخته و سخت می‌فشارد و بی‌‌توجهی مسؤولان این امر آستانه تحمل و صبوری‌شان را به حداقل ممکن رسانده است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدطلا مظلومی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 مهر 99) گفت:‌ تورم لجام‌گسیخته، بی‌ثباتی قیمت ارز، مسکن و خودرو، بیکاری و نبود شغل برای جوانان، نوسانات بورس، پایین بودن حقوق و دستمزد، عدم پرداخت حق پرستاری و کمک هزینه دانشگاه معلولین و … زندکی را بر مردم سخت، سفره آنها را کوچک و پنجه در گلوی نحیف و رنجور آنها انداخته و سخت می‌فشارد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ بی‌خیالی و بی‌توجهی مسؤولین امر آستانه تحمل و صبوری مردم را به حداقل ممکن رسانده است.

وی افزود: مبلمان شهری بهبهان و فضای سبز، فضای کسب و کار، اشتغال‌زایی و نماد مدنیت آن در حد یک روستای بزرگ است.

مظلومی خاطرنشان کرد: آغاجاری علیرغم منابع عظیم نفت و گاز و نام و نشانی که در اوپک دارد و شعله‌های فلرش ایران را روشن کرده است خود در میان آتش بی‌مهری مسؤولین عالی‌رتبه اجرایی کشور می‌سوزد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ مردم آغاجاری نان روزمره خود را از نانوایی محل به صورت نسیه خرید و در زمان پرداخت یارانه قرض خود را ادا می‌کنند.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی، فقر و بیکاری مردم این شهرستان را آماج حملات نسل‌کشی خود قرار داده است و قهرا مجبور به ترک این دیار شده‌اند.

مظلومی خاطرنشان کرد: مردم مستأصل و از سر بی‌پناهی به نمایندگان متوسل و دست شکوه و استغاثه به آسمان بلند اما نجیبانه می‌گویند ترا به خدا فکری به حال این ملت و این کشور کنید و با طرح یک سؤال استفهامی می‌پرسند این روند تا کی ادامه دارد و خواهان ورود مجلس برای پایان‌بخشیدن به ماجرای غم‌انگیز هستند.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابی خود از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا