سیاسی

فرافکنی‌های رئیس‌جمهور بیش از تورم با روان ملت بازی می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آنچه بیش از تورم و گرانی روزافزون نرخ ارز، مسکن، سکه و خودرو با روان ملت بازی می‌کند، فرافکنی‌ها و دوقطبی‌سازی‌های بی‌بنیان شخص رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نظام‌الدین موسوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: پنج ماه است که در مجلس از زبان وکلای ملت به اندازه هزار مثنوی هفتاد من درباره شرایط نابسامان اقتصادی و اوضاع اسفناک معیشت مردم سخن گفته شده و بنابراین از تکرار آن می‌گذرم چرا که حاصلی جز افزودن تلخکامی مردم نداشته باشد.

وی بیان کرد: آنچه بیش از تورم و گرانی روزافزون نرخ ارز، مسکن، سکه و خودرو با روان ملت بازی می‌کند، فرافکنی‌ها و دوقطبی‌سازی‌های بی‌بنیان شخص رئیس جمهور است. یک روز می‌گوید ما در جنگ هستیم و هیچ‌کس نباید خلاف این شرایط سخن به میان آورد و روز دیگر با تحریف تاریخ، سازش را تئوریزه می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، گفت: نه ما اهل تجاوز به دیگران هستیم و نه به واسطه نیروهای مسلح مومن و مقتدر کسی جرأت نگاه چپ به این مرز و بوم را دارد. آقای رئیس جمهور شما تئوریسین نیستید، شما مسئول امور اجرایی کشور هستید، جنگ و صلح طبق قانون اساسی مسئول و متولی دارد، شما به کار خود برسید.

موسوی افزود: مسئله اصلا بحث جنگ و صلح نیست، مسئله امروز کشور بحث عرضه و کارآمدی و داشتن انگیزه برای حل مشکلات است که ظاهرا در خان شما تحفه‌ای نایاب است.

وی با بیان اینکه نجابت مردم و صبر استراتژیک نمایندگان آنها را به چیز دیگری تعبیر نکنید، گفت:حال که نمی‌توانید گامی برای بیرون رفت از مشکلات خودساخته بردارید، حداقل چند صباحی دم فرو بندید و بیش از این نمک بر زخم ملت نپاشید.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا