ورزش

شفیعی: سطح فنی لیگ بنگلادش پایین نیست/ دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم

خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سایپا گفت: سطح فنی لیگ بنگلادش پایین نیست و از اینکه لیگ این کشور را انتخاب کردم، احساس خوبی دارم.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیوستن به تیم «باشوندارا» گفت: این پیشنهاد دقیقاً یک هفته بعد از اتمام لیگ برتر به من رسید. من روی این پیشنهاد فکر و تحقیق کردم و در نهایت تصمیم به حضور در لیگ بنگلادش گرفتم. این تیم فصل گذشته قهرمان شد و چند بازیکن برزیلی، آرژانتینی و اسپانیایی دارد و سرمربی این تیم هم اسپانیایی است که از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر نمی‌کنی لیگ این کشور از لحاظ فنی در سطح پایینی قرار دارد؟»، اظهار کرد: فوتبال در بنگلادش رو به پیشرفت است و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور و همچنین باشگاه‌ها دنبال پیشرفت هستند. سطح فنی لیگ بنگلادش پایین نیست و من از اینکه لیگ این کشور را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم، احساس خوبی دارم. طبیعتاً مسائل مالی هم برایم مهم بود، ولی در مجموع دوست داشتم چالش جدیدی را در فوتبال تجربه کنم به همین دلیل راهی فوتبال بنگلادش شدم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع ایرانی تیم فوتبال باشوندارا بنگلادش در مورد اینکه آیا از لیگ برتر ایران هم پیشنهاد داشته است، تصریح کرد: من چند پیشنهاد داشتم، ولی وقتی پیشنهاد بنگلادش رسید دیگر به پیشنهادهای ایران فکر نکردم. من قبلاً هم بازی در کشور کره جنوبی را تجربه کرده بودم و باز هم دوست داشتم یک چالش جدید را تجربه کنم. امیدوارم عملکرد موفقیت‌آمیزی در تیم جدیدم داشته باشم.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا