ورزش

شافعیان: در نیمه دوم دیدار با پرسپولیس هماهنگ بودیم/ زود است درباره قهرمان لیگ هندبال بانوان صحبت کنیم

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه گفت: نتیجه در نیمه اول دیدار با پرسپولیس رضایت‌بخش نبود، اما در نیمه دوم بچه‌ها کار خود را به خوبی انجام دادند و پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشیمن شافعیان پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که داشتیم، امروز هم بچه‌ها به شرایط ایده‌آل نرسیدند. ما در این مدت نتوانستیم بازی دوستانه داشته باشیم و این دومین بازی ما بود که در کنار هم انجام دادیم.

وی افزود: در ابتدای بازی خوب نبودیم و نتیجه در نیمه اول رضایت‌بخش نبود، اما در نیمه دوم بچه‌ها کار خود را به خوبی انجام دادند و در دفاع و حمله به هماهنگی رسیدند و به پیروزی دست یافتیم. به روزهای آینده امیدواریم و بچه‌ها در بازی بعد بهتر ظاهر می‌شوند و به آمادگی می‌رسند.

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان در مورد قهرمان لیگ پیش‌بینی داشت؟ گفت: چیزی که در بازی‌ها دیدم ، این است که همه تیم‌ها خوب هستند. چهار تیمی که بالای جدول هستند محتاط‌‌تر بازی می‌کنند، اما 4 تیم تازه وارد با انگیزه بالا و با سرعت بازی می‌کنند. با این شرایط زود است که در مورد قهرمان صحبت شود.

 

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا