بین الملل

وزیر خزانه‌داری آمریکا با امیر قطر دیدار کرد


خبرگزاری رسمی قطر گزارش داد که وزیر خزانه‌داری آمریکا با امیر این کشور دیدار کرده است و دو طرف در ارتباط با مسائل مختلفی با یکدیگر گفت‌و‌گو کرده‌اند.


به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا که روز گذشته به همراه هیأت اماراتی به فلسطین اشغالی سفر کرده بود، امروز (چهارشنبه)، با «تیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر «قنا»، امیر قطر، صبح امروز، در کاخ «البحر» در دوحه وزیر خزانه‌داری آمریکا و هیأت همراه او را به حضور پذیرفته است.

طبق این گزارش،‌ دو طرف در این دیدار، به همکاری راهبردی میان آمریکا و قطر پرداخته‌اند و بر سر حمایت و توسعه از این همکاری بویژه در زمینه اقتصادی رایزنی کرده‌اند.

دو طرف همچنین «تلاش‌های مشترک قطر و آمریکا در زمینه مبارزه با تأمین مالی تروریسم و جدیدترین تحولات مربوط به این مسئله» را به همراه برخی مسائل داری اهمیت مشترک مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این سفر در حالی صورت گرفته است که وزیر خزانه‌داری آمریکا پیش از این،‌ به بحرین، امارات و فلسطین اشغالی سفر کرده بود.

استیو منوشین شامگاه روز دوشنبه نیز در اظهاراتی علیه ایران گفته بود: «توافق میان امارات و اسرائیل توانایی مقابله با فعالیت‌های ایران را فراهم می‌کند» (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا