شهرستان ها

بسیج دانشجویی حامی ارزش های انقلاب است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال خدشه دار کردن ارزش های انقلاب است، گفت: بسیج دانشجویی حامی این ارزش ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار مسئولان حوزه‌های بسیج دانشجویی گیلان بر ضرورت تعامل و ارتباط با دانشجویان به عنوان یک اصل مهم، اظهار کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری ارتباط با جوانان است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی استفاده شود، بر ضرورت برگزاری نشست‌های مستمر با دانشجویان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه با اشاره به نقش مهم و اصلی دانشجویان در نمایش استکبار ستیزی ملت ایران، تصریح کرد: اینکه ملت ایران را با این همه صبر و مقاومت با مردم زمان امام حسن (ع) مقایسه کنند اشتباه است.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید نشان دهنده ملت ایران رابطه با مستکبران را هرگز نمی‌پذیرد، یکی از مهم‌ترین موانع و آسیب‌های موجود عدم وجود منابع انسانی در تراز انقلاب دانست و گفت: تداوم انقلاب نیازمند وجود روحیه جهادی است.

امام جمعه رشت در ادامه به توطئه‌های دشمنان علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند نیروی جوان مؤمن و جهادی هستیم اما عده‌ای به توانمندی جوانان ایمان ندارند.

وی با تأکید بر اینکه نقد باید منصفانه و دلسوزانه باشد و با بیان اینکه دانشجویان بسیجی دیده بان نظام و رهبری در دانشگاه‌ها و حامی ارزش‌های انقلاب هستند، افزود: دشمن به دنبال خدشه دار کردن ارزش‌ها است دانشجویان باید برای حفظ این ارزش‌ها تلاش کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا