سیاسی

رئیس جمهور در قرنطینه کامل از مسائل و آلام مردم بی اطلاع است


نماینده ماکو در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور به خاطر اینکه در متن جامعه نیست از مسائل مردم بی اطلاع بوده و در قرنطینه کامل است گفت: نباید با بی اعتنایی و بی‌تفاوتی دولت مردم متحمل مشکلات کمرشکن شوند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد علیپور نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 30 مهر) در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور گفت: مسئله اصلی و اساسی روز همه آحاد جامعه گرانی‌های سرسام آور و غیرقابل تحمل و بی توجهی دولت به مشکل اساسی مردم است.

وی با اشاره به شعار تبلیغاتی حسن روحانی در ایام تبلیغات دوره دوم ریاست جمهوری افزود: او می‌گفت که شب می خوابیم و صبح بیدار می شویم و افزایش قیمت‌ها را می‌بینیم در حالی که امروز این شعار به جای شب تا صبح به ساعت کشیده شده است. 

نماینده مردم ماکو در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور در میان مردم و متن جامعه حضور ندارد و در قرنطینه کامل از مسائل و آلام مردم بی اطلاع است.

وی اظهار داشت: به واسطه همه مشکلات معیشتی موجود و بی تفاوتی رئیس جمهور، افراد زیادی به ما نمایندگان فشار می آورند و انتظار دارند رئیس جمهور استیضاح شود در حالی که نباید با بی اعتنایی و بی تفاوتی دولت، مردم متحمل مشکلات کمرشکن شوند.

علیپور خاطرنشان کرد:‌ معتقدم دولت باید تا آخرین روز پاسخگو باشد و اجازه هیچگونه بهانه جویی داده نشود و مجلس نیز باید نقش نظارتی خود را با قاطعیت هر چه تمام تر ایفا کند تا فردا روحانی مدعی نباشند اجازه ندادند کار کند و همه تبعات کم کاری و ضعف خود را به گردن دیگران بیاندازد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور هیچ عذر و بهانه‌ای اعم از تحریم‌های ظالمانه و غیر برای شرایط موجود قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا