سیاسی

نیروی انتظامی یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت‌های انقلابی است


شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی تاکید کرد: نیروی انتظامی در طول سالیان سال توانسته با حفظ اقتدار کامل و اخلاق مداری هرچه تمام‌تر مایۀ آرامش و عدل و مأمن امن و همراهی خوب برای مردم در عرصه‌های مختلف جامعه باشد.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی به مناسبت فرا رسیدن هفتـۀ نیـروی انتـظامی در بیانیۀ تبریکی صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم

هفتۀ نیروی انتظامی در تقویم رسمی کشور ما، یادآورد رشادت‌ها و تلاش های بی شائبه و شبانه روزی نیروی پرافتخار انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت عمومی است.

هفتۀنیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بهترین درودها و سلام ها را نثار شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حافظ امنیت و اقتدار کشور کرده و از بزرگ مردان جان بر کفی که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی تجلیل کرد.

نیروی انتظامی در طول سالیان سال توانسته با حفظ اقتدار کامل و اخلاق مداری هرچه تمام تر از دریای خزر در شمال کشور تا سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس در جنوب، مایۀ آرامش و قسط و عدل و مأمن امن و همراهی خوب برای مردم در عرصه های مختلف جامعه باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از نیروی انتظامی مقتدر، این جان برکفان حافظ امنیت کشور، آنان را یاران صدیق و یاوران باوفا و همیشگی این شورا در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت های انقلاب اسلامی دانسته و اطمینان دارد که این نیروی مقتدر و ولایی با فرماندهی هوشمندانه و پیروی از تدابیر و فرامین حکیمانۀ فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) ، پویاتر و کارآمدتر از همیشه ، حافظ امنیت و آسایش همه مردم خواهد بود. إن شاءالله.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا