شهرستان ها

انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را جهانی کرده است

ارومیه – قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را جهانی کرده و با نقش فرا منطقه ای در منطقه جریان ساز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مهدوی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آذربایجان غربی اظهارکرد: آنچه که امروز در اروپا و آمریکا و شرق و غرب روی داده است از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است و در واقع آزادیخواهی و مقابله با سلطه نتیجه بیداری اسلامی انقلاب ایران است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به دنیا صادر شده است چه دشمن ناراحت باشد چه خوشحال، چون این انقلاب برای فطرت انسان‌ها بوده است و انقلاب اسلامی مثل آب زلال راه خود را باز کرده و در حال انتشار است.

مهدوی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما دچار تزلزل شده‌اند و تصمیمات اخیری که در عرصه بین الملل صورت می‌گیرد همگی نشان دهنده پیروزی‌های انقلاب اسلامی است و اکنون شعار ما این است که آمریکا باید از منطقه خارج شود.

وی تاکید کرد: مسیر نظام جمهوری اسلامی باید با شاخص‌های انقلاب اسلامی باشد، پیشرفت داخلی و مردم سالاری دینی در کشور محقق شده است که اینها محصول نظام جمهوری اسلامی است چرا که مردم نظام را از خود می‌دانند و به این دلیل رفتارهای ما باید بر اساس آرمان‌های نظام و انقلاب باشد و به دور از هر گونه زشتی و سستی و ضعف، باید تمام قوا و زیبایی‌های نظام اسلامی و عدالت علوی در خدمت گذاری مردم باشد.

مسئولان در شأن نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنند

قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در ادامه گفت: امام (ره) فرموده‌اند نگذارید نظام به دست نا اهلان بیافتد به دلیل اینکه این نظام متعلق به آقا امام زمان هست و باید مسئولین این نظام در آن شأن کار بکنند. ما هم در راستای عمل به همین فرمایش امام (ره) وظایف و تکالیف سنگینی بر عهده داریم تا هم صیانت بکنیم از نیروهای انقلابی و ارزشی و هم مراقبت کنیم تا افراد فاسد در کالبد نظام وارد نشوند تا موجبات فساد را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: باید گذشته را خوب بشناسیم و با برنامه ریزی و مدیریت جهادی موجب تعالی کشور شویم خصوصاً باید به جوانان اعتماد کنیم چرا که جوانان محور و پیشران نظام هستند. بیانیه گام دوم انقلاب هم مؤکد بر این است که انقلاب اسلامی زنده و پویا به بالندگی خود ادامه می‌دهد.

مهدوی گفت: کار آمدی در همه شئون نیاز امروز نظام جمهوری اسلامی است که دستگاه قضائی در مسیر این کارآمدی قرار گرفته و این کارآمدی موجب شده است فشارها و هجمه‌های فراوانی علیه دستگاه قضائی شکل گیرد تا این باور مردم را بشکنند چرا که دشمنان با اصل سیستم قضائی اسلامی مشکل دارند و این دشمنی سابقه تاریخی دارد.

وی افزود: باید برای حفظ جایگاه قوه و منافع ملی نهایت تلاش و کوشش را بکنیم و تدوین پیوست رسانه‌ای برای اقدامات و تصمیمات مهم دستگاه قضائی که اثر بخش و موج ساز است در زمره کارهای دستگاه قضائی قرار دهیم.

در این مراسم با قدردانی از یدالله رجبی تقدیر و مرتضی حاتمی به سمت رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان معرفی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا