شهرستان ها

شناسایی ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت گذشته

کاشان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان در طول ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته ۴۵ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شده‌اند، اظهار داشت: ۴۱ بیمار از تعداد ذکر شده در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و چهار بیمار هم در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان پنج سال و حداکثر ۸۹ سال بوده است، ابراز داشت: ۴۰ نفر از بیماران بستری شده اهل شهرستان کاشان و پنج نفر بقیه اهل شهرستان آران و بیدگل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه ۲۹۸ بیمار در دو بیمارستان مذکور بستری هستند، تصریح کرد: ۲۷۴ نفر از این بیماران در بیمارستان بهشتی کاشان و ۲۴ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

بستری ۵۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان

وی از بستری ۵۸ بیمار از کل بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و ابراز داشت: ۵۲ بیمار از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۶ بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی بیان داشت: در طول این مدت متأسفانه هفت بیمار مبتلا به کرونا شامل چهار نفر خانم ۵۹، ۷۷، ۹۰ و ۹۱ ساله و سه نفر مرد ۵۸، ۶۹ و ۷۴ ساله در در منطقه کاشان فوت کردند.

وی از شناسایی ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن موارد جدید، تعداد کل مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از ابتلای شیوع در اسفندماه سال گذشته تاکنون به پنج هزار و ۱۳۸ مورد افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا