جامعه

۲۰۰ هزار شغل تا پایان سال توسط کمیته امداد در کشور ایجاد می شود

آزادشهر- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یکی از مأموریت های اصلی کمیته امداد در سال جاری ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در سراسر کشور با اعطای ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمرتضی بختیاری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گلستان در آزادشهر اظهارکرد: یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد که در اساسنامه این نهاد هم آمده و در توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به آن تأکید شده، اشتغال است.

وی افزود: در زمینه توانمندسازی مددجویان سه رکن اشتغال، مسکن و ایجاد فرهنگ کار و تلاش در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌هایی هم تعریف شده است.

بختیاری با تأکید بر حمایت از مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغال، گفت: در طرح راهبران شغلی، افراد تحصیلکرده و متخصصِ دارای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اشتغال به مددجویان کمیته امداد کمک می‌کنند.

وی اضافه کرد: به تمامی استان‌ها ابلاغ شده که ۵۰ درصد از ظرفیت اشتغال مددجویان باید مطابق طرح راهبری شغلی ایجاد شود تا حمایت‌های لازم توسط این افراد صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد در سال جاری ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در سراسر کشور با اعطای ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا