حوادث

شهادت و آسیب دیدگی ۴۱ تن از مأموران پلیس پیشگیری از ابتدای سال

سرپرست پلیس پیشگیری فاتب در مراسم تجلیل ازپیشکسوتان و افسران پلیس پیشگیری از شهادت ۳ تن از مأموران پلیس پیشگیری و آسیب دیدگی ۳۸ تن از مأموران این پلیس در حین اجرای مأموریت‌های پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل موقوفه‌ای در مراسم تجلیل از افسران و بازنشستگان پلیس پیشگیری بیان کرد: نیروی انتظامی مأموران فداکار و ایثارگری دارد که برای تأمین امنیت و آرامش مردم حتی از جان و آسایش خود نیز می‌گذرند، تا آخرین قطره خون خود پای حفظ امنیت مردم ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه تن از مأموران پلیس پیشگیری پایتخت به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، گفت: ۳۸ تن از افسران و درجه‌داران پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز طی این مدت در مأموریت‌های مختلف برخورد با سارقان و مال‌خران، دستگیری مجرمان، کشف اموال مسروقه و … دچار مصدومیت و مجروحیت شده‌اند.

سرپرست پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون در پلیس پیشگیری تهران بزرگ، شهید میلاد خسروی برای کلانتری شهرک قدس در درگیری با سارقان مسلح، شهید حامد ضابط در درگیری با فروشندگان مواد مخدر و شهید کرمپور برای نجات فردی که در اجرای دستور قضائی اقدام به خودسوزی کرده بود جان را خود از دست داده و به شهادت رسیدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این مراسم از ۱۴ تن از افسران و درجه‌داران برگزیده پلیس پیشگیری که در کشف پرونده‌ها و اقدامات پلیسی نقش چشمگیر و رشادت داشته اند به عنوان نمونه، تقدیر شد، افزود: همچنین از ۱۱ تن از بازنشستگان این پلیس نیز قدردانی و تشکر به عمل آمد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا