شهرستان ها

ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشت

رشت- عضو شورای شهر رشت با تاکید بر ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری این شهر، گفت: املاک با ارزش شهرداری باید هر چه زودتر از لیست مزایده خارج شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهراد ذاکری عصر چهارشنبه در صد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه با توجه به شدت گرفتن شیوع کرونا و ظرفیت بخشی از شرایط به علت عدم رعایت اصول بهداشتی و بخشی به دلیل مسافرت‌های بدون کنترل است که جان شهروندان رشتی را به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه متأسفانه اعمال محدودیت ترافیکی در حدود اختیارات اعضای شورا نیست تصریح کرد: نامه‌ای به شهردار رشت فرستادیم که پرسنل و مردم به‌صورت دورکاری فعالیت کنند که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری به جای فروش املاک، عنوان کرد: از رئیس شورا درخواست داریم که جلوی فروش املاک با ارزش شهرداری را بگیرد و آنها را از لیست مزایده خارج کند.

ذاکری تصریح کرد: تکریم سالمندان و بازنشستگان هنگام ارائه تسهیلات و منزلت کارت به آنها ضروری است زیرا سالیان سال برای این شهر زحمت کشیده‌اند و به گردن ما حق دارند.

ضرورت اعمال نظارت بیشتر اعضای کمیسیون فرهنگی بر ساخت المان‌ها

فره‌ام زاهد نیز در این جلسه گفت: بسیاری از اِلمان‌های ساخته شده در کمیسیون فرهنگی شورا مورد بحث قرار نمی‌گیرد و هنگامی که در سطح شهر نصب می‌شود سوالات زیادی پیرامون سازنده و علت ساخت آن پرسیده می‌شود.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: المانی که قرار بود در زمان حاج محمدی، شهردار سابق رشت در میدان امام حسین (ع) نصب شود به دلایل مختلف به مکانی دیگر انتقال یافت و هنوز تکلیف آن مشخص نشده لذا اعضای کمیسیون فرهنگی باید به این موارد بیشتر نظارت کنند.

اعضای شورای شهر رشت در این جلسه لوایح مختلفی را بررسی کرده و برخی را نیز به کمیته‌های تخصصی مربوطه ارجاع دادند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا