شهرستان ها

خراسان شمالی در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای کمبودهای زیادی دارد

بجنورد- معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این استان در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای دچار کمبودهای زیادی است، گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای کشور باید این نواقص را رفع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ‌زاده امشب در شورای برنامه‌ریزی بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه آموزش برای توسعه جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: در جهان امروز توجه به مقوله منابع انسانی ویژه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی بیان داشت: بر اساس علم، منطق و دانش باید کار خوب انجام دهیم اما کار خوب در گرو شناخت، شناخت در گروه آگاهی و آگاهی در گروه آموزش است.

وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای دچار مشکلات و کمبودهای زیادی است، افزود: بخشی از کمبودها به دلیل نوپا بودن استان است اما نیاز است در بخشی از این محرومیت‌ها در حوزه منابع نیروی انسانی و سخت افزاری با نگاه بلند سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برطرف شود.

بیگ‌زاده در انتها گفت: در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا تمام جهان را تحت تأثیر قرار داده، اهتمام به امر آموزش به ویژه آموزش‌های مهارتی برای تربیت نیروی انسانی ماهر بسیار مهم است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا