شهرستان ها

یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر در کرمان به بهره برداری رسید

سیرجان – استاندار کرمان گفت: امروز یک هزار ۷۰۰ واحد از طرح مسکن مهر در استان کرمان به بهره برداری رسید و حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد هم در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری گفت: ۳۶ هزار نفر در استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۷ هزار نفر واجد شرایط هستند و ۳ هزار و۶۰۰ واحد در دست اجرا است که امروز یک هزار و ۱۱۶ واحد به بهره برداری رسید.

فدایی افزود: طرح اقدام ملی مسکن ادامه دارد و سایر متقاضیان واجد شرایط می‌توانند ثبت نام کنند.

استاندار کرمان بیان کرد: امروز یک هزار ۷۰۰ واحد از طرح مسکن مهر در استان کرمان به بهره برداری رسید و حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد هم در دست اجرا است.

علی حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان هم در این مراسم گفت: یک هزار و ۷۲۰ مسکن مهر در استان باقیمانده که تکمیل و تحویل می‌شود و ۲۴۰ هکتار نیز از اراضی دولتی به تعاونی‌ها و شرکت‌ها واگذار می‌شود تا جاماندگان از طرح نیز در آینده ثبت نام کرده و صاحب مسکن شوند.

در پایان مراسم نیز کلید یکی از واحدها توسط استاندار به یکی از صاحبان واحدهای مسکونی اهدا شد.

همچنین با چند نفر ازصاحبان خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن گفتگو شد و آنان عنوان کردند که توانستند پس از سال‌ها بی خانمانی و مستاجری امروز صاحب خانه و آرامش شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا