شهرستان ها

کشفیات موادمخدر در یزد ۴۵ درصد افزایش یافت

یزد ـ فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به تلاش جدی ماموران نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق موادمخدر گفت: کشفیات موادمخدر در یزد افزایش ۴۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد، پیش از ظهر امروز در بازدید محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نیروی انتظامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت انجام وظیفه کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هم به صورت تمام قد در عرصه پیشگیری از شیوع این ویروس در کنار سایر دستگاه‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم که چرخه شیوع این ویروس شکسته شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه در حوزه تأمین امنیت هم نیروی انتظامی در استان یزد با تمام توان درحال فعالیت است عنوان کرد: به حمدالله مردم استان هم همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارد.

بهدانی فرد تصریح کرد: با توجه به اینکه ما اگر پشتیبانی مردمی را نداشته باشیم نمی‌توانیم در انجام وظیفه خود موفق باشیم، توجه به این موضوع به صورت ویژه در اولویت نیروی انتظامی قرار گرفته و تاکید فراوانی بر ارتباط مناسب و خوب با مردم به همکاران ما صورت گرفته است.

وی به پیام تبریک مقام معظم رهبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این پیام برای ما بسیار ارزشمند است و وظیفه‌ای که بر دوش ما قرار داشت را بسیار سنگین‌تر کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد افزود: عملکرد استان یزد به حمدالله نسبت به سایر استان‌ها بسیار خوب است و در حوزه کشفیات و مبارزه با مواد مخدر با ۴۵ درصد افزایش کشفیات رتبه بسیار خوبی داریم.

بهدانی فرد تصریح کرد: در حوزه قتل و نزاع‌های دسته جمعی استان یزد رتبه ۳۱ کشور، در حوزه سرقت‌ها ۲۱ کشور و در سایر موضوعات هم به حمدالله رتبه استان بسیار خوب است و شاهد کمترین میزان تخلفات هستیم و بهترین عملکرد نیروی انتظامی در کشفیات را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای ارائه شده در تمام حوزه‌هایی که باید شاخص فعالیت ما افزایش داشته باشد، با افزایش و در تمام شاخص‌هایی که باید کاهش داشته باشیم، با کاهش روبرو بوده‌ایم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا