شهرستان ها

کرونا باعث کم تحرکی در جامعه شده است

زنجان-نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کرونا باعث کم‌تحرکی و به خطر افتادن سلامت جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های ورزشی استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان به میزبانی شهرستان سلطانیه برگزار شد، با اشاره به اینکه شرایط امروز کرونایی باعث شده است تا باشگاه‌ها با تعطیلی مواجه شوند، افزود: این تعطیلی نباید منجر به از بین رفتن جایگاه استان در ورزش قهرمانی و نیز به خطر افتادن سلامت مردم به خاطر کم‌تحرکی شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مهمی که امروز باید به آن توجه داشته و در راستای تحقق آن گام برداریم، اهتمام به جوانان و مشکلات پیرامون این قشر است، تصریح کرد: بی‌تردید جوانان در شرایط کنونی نیاز به توجه بیش از پیش داشته و موضوع جوانان نباید به حاشیه رانده شود که در همین راستا باید تلاش کنیم مسائل جوانان بعد از ادغام دو سازمان تربیت‌بدنی و جوانان، کم‌رنگ‌تر نشود.

شجاعی با بیان اینکه امروز مسئولان باید بیش از گذشته به مشکلات جوانان توجه کرده و برای رفع مشکلات این قشر تلاش مضاعف داشته باشند، ادامه داد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در استان هستیم که سهم جوانان در بهره‌مندی از این پروژه‌ها بیش از سایرین است، به همین خاطر این گونه اقدامات می‌تواند انگیزه جوانان و اعتماد آن‌ها به خدمات دولت را افزایش دهد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌ها پروژه‌های ورزشی برای استان به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار خیر و برکت به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای اینکه در دوران کرونا گرفتار آسیب‌های کم‌تحرکی و فقر حرکتی نشویم، باید ابتکار و خلاقیت به خرج دهیم تا سلامت جامعه در طولانی مدت بع خطر نیافتد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا