شهرستان ها

نیروی انتظامی گناوه در مقابله با کرونا نقش موثری ایفا کرده است

گناوه – امام جمعه گناوه گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها، با شیوع ویروس کرونا با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وجلب رضایتمندی آنان گام‌های مؤثری برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبد الهادی رکنی حسینی ظهر پنجشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و دریابانی شهرستان گناوه به مناسبت هفته ناجا با تبریک این هفته اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها، از آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح کشور تا کنون با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، همواره در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان گام‌های مؤثری برداشته است.

امام جمعه گناوه افزود: امروز در شرایطی که به علت هجمه‌های استکبار در کشورهای همجوار ناامنی وجود دارد، با حضور نیروی مقتدر ناجا، ایران اسلامی در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای تجلیل از سربازان راه حقی است که خیرخواهانه و بی‌هیچ چشم داشتی در سراسر میهن و در هر لحظه و هر زمان بر عزت میهن اسلامی می‌افزایند و برای سربلندی و اقتدار کشور شبانه روز تلاش می‌کنند.

امام جمعه گناوه یادآور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سراسر این آب و خاک بر ما حق برادری و بزرگواری دارد و حضور این نیروهای جان بر کف در مرزها، در جاده‌ها، شهرها، همراه مردم در نگرانی‌ها و بحران‌ها با دلیری‌ها و شجاعت در امداد رسانی‌ها و ایمان در انتظار فرج مولا همه و همه نشان از عظمت و اقتدار این مولود انقلاب است.

وی یادآور شد: هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سالروز بالا بردن پرچم اقتدار ملی، اعتماد مردمی، اعتدال قانونی و اعتقاد اسلامی است.

وی یادآور شد: تقارن زیبای شروع ماه ربیع المولود با آغاز هفته نیروی انتظامی را به فال نیک گرفته و این هفته را به همه دلیرمردان عرصه جهاد و خدمت بویژه فرماندهی محترم و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان گناوه تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم که تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا درجهت تحقق آرمان شهر مهدوی (عج) و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی موفق و مؤید باشید.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا