شهرستان ها

وحدت راه دستیابی به موفقیت در حرکت به سمت یک هدف را هموار می کند

همدان – امام جمعه همدان راه دستیابی به موفقیت در حرکت به سمت یک هدف مشخص را وجود وحدت دانست و گفت: اختلاف سلیقه و تفاوت در برداشت‌ها امری عادی است اما رسیدن به هدف نیازمند وحدت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر پنج شنبه در آئین تودیع و معارفه امام جمعه لالجین با تقدیر از زحمات حجت الاسلام سیفی و معرفی حجت الاسلام محققی به عنوان امام جمعه این شهر اظهار کرد: راه دستیابی به موفقیت در حرکت به سمت یک هدف مشخص، وجود وحدت است.

وی افزود: اینکه خداوند در قرآن و پیامبر گرامی اسلام بر تعاون، همکاری و وحدت افراد تاکید دارند، نشان دهنده اهمیت این موضوع در تحقق اهداف موجود در آن مسیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اختلاف سلیقه و تفاوت در برداشت‌ها، همه جا وجود دارد، مطرح کرد: بنای همه ما حرکت به سمت یک هدف واحد است و آن نیز خدمت به اسلام، فرهنگ و حفظ ارزش‌ها و هنجارها است.

وی با گلایه از اینکه آن طور که باید شهر جهانی لالجین به جهانیان معرفی نشده است، گفت: لازمه شهر جهانی این است که باید در آن جهانی هم اندیشیده شود و لذا همه مسئولان و مدیران شهر لالجین باید با همت در این راه، لالجین را در سطح جهانی معرفی کنند.

آیت الله شعبانی با اشاره به حضور حجت الاسلام محققی در لالجین، مطرح کرد: از همه مسئولان، روحانیون و گروه‌های این شهر می‌خواهم که به قصد قربت در کنار امام جمعه جدید این شهر باشند و در سایه وحدت به دنبال تحقق اهداف موجود باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا