شهرستان ها

ثبت ۱۲ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ۱۲ مورد فوت دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۸۳ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به پنج هزار و ۹۰۷ نفر رسید و هم‌اکنون ۷۷۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۲ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۸ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۲ نفر است که هشت مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه و ۲ نفر مربوط به شهرستان کنگاور و در شهرستان‌های اسلام آباد غرب و هرسین هر کدام یک نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۸۵ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۵ هزار و ۹۵۳ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۲۵۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۱ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۴۰ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا