شهرستان ها

۶۰ پروژه آبرسانی در گلستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

آزادشهر- مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت: تا پایان سال جاری ۶۰ پروژه با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد هرمزی عصر پنج شنبه در آیین کلنگ زنی هفت پروژه آب و فاضلاب در قالب پویش هر هفته – الف- ب- ایران (ساخت و سازها –سازوکارها) در استان گلستان اظهار کرد: هدف وزارت نیرو از اجرای پویش هرهفته_الف_ب_ایران افزایش سطح امیدواری مردم و اعتمادسازی بین مردم و وزارت نیرو است.

وی افزود: تعامل دو سویه با جامعه برای ارائه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا از دیگر اهداف اجرای این پویش است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی پویش «هر هفته -الف- ب- ایران» باعث شد با همه سختی‌ها و مشکلات با خودباوری و سخت کوشی و افتخار، خدماتی را به مردم ارائه دهیم.

هرمزی تصریح کرد: با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی، حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع محدود آب، عملیات اجرایی ۳۰ کیلومتر خطوط انتقال آب شرب ۹ روستای شهرستان آزادشهر، اجرای ۲۹.۵ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب ۱۲ روستای شهرستان آزادشهر و رامیان، احداث دو باب مخزن در دو روستای تورنگ تپه و حاجی بیک گرگان، سه هزار و ۲۰ فقره استاندارد سازی و نصب انشعاب ۱۱ روستا، حفر سه حلقه چاه آب برای پنج روستا و عملیات حصار کشی مخزن روستای دنگلان گرگان به طول ۱۴۰ متر در این پویش آغاز شد.

هرمزی به جزییات اجرای احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرستان آزادشهر هن اشاره و بیان کرد: این پروژه به طول ۶۵۰ مترمکعب در ساعت در راستای جلوگیری از مشکلات در خطوط شبکه فاضلاب و حفظ محیط زیست اجرا می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها که خود باعث افزایش رضایت عمومی مردم می شود، می توان امیدوار بود منابع آبی جدید و پایداری در حوزه آب شرب به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه تا آذرماه ۳۴ پروژه در استان به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: تا پایان سال در مجموع ۶۰ پروژه با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان به بهره بردلری می رسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا