دانش و فناوری

معترضان به نتایج کنکور دکتری ۹۹ چگونه عمل کنند؟


سازمان سنجش آموزش کشور به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش حضوری متقاضیان معذور است.


به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نتایج کنکور دکتری سال ۹۹ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال1399 در دو بخش شامل: پذیرفته‌شدگان کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) و پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام می شود که اسامی قبولی های دانشگاه ها اعلام شده و اسامی قبولی های دانشگاه آزاد بعدا اعلام می شود.

معترضان به نتایج کنکور دکتری ۹۹ چگونه عمل کنند؟

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش حضوری متقاضیان معذور است.

در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می‌توانند حداکثر تا ۱۰ آبان ماه ۹۹ به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org  مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

به مواردی که از طریق دیگری یا بعد از این تاریخ واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثرداده نخواهد شد.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا