سینمای ایران و جهان

نشست رسانه‌ای مجید مجیدی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی، امشب پنجشنبه اول آبان‌ماه پس از اکران فیلم در قالب سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در سینما فرهنگ تهران برگزار شد.

در این نشست رسانه‌ای مجید مجیدی کارگردان، امیر بنان تهیه‌کننده، جواد عزتی، روح‌الله زمانی، مانی غفوری و شمیلا و ابوالفضل شیرزاد بازیگران فیلم حضور داشتند.

این نشست که به دلیل پروتکل‌های بهداشتی با حضور محدود اصحاب رسانه برگزار می‌شود، به صورت زنده از بسترهای ارتباطی جشنواره در فضای مجازی نیز قابل مشاهده است.

مجیدی در ابتدای این نشست با اشاره به مسئله مسئولیت اجتماعی گفت: در شرایط خیلی سختی به سر می‌بریم. امیدوارم این شرایط به زودی ختم به خیر شود و به زودی شاهد رونق سینما و کسب و کار همه مردم باشیم.

فیلم خورشید به بحث کودکان کار می‌پردازد که مسئله‌ای پیچیده و بغرنج است و همه کشورها به نوعی درگیر آن هستند. طبق آمار رسمی ۱۵۲ میلیون کودک کار در دنیا داریم و معضلی است که فراتر از بحث دولت‌ها باید به آن پرداخت. نگاهی که در این فیلم دنبال می‌کردیم و براساس تحقیقات به آن رسیدم این بود که حل مسئله نیاز به مشارکت عمومی دارد و نمی‌توان تنها از دولت‌ها انتظار داشت.

اگر از این بچه‌ها غافل شویم و نسبت به آن‌ها احساس مسئولیت نداشته باشیم، فردا این معضل گریبان همه ما را خواهد گرفت.

این گزارش به‌روزرسانی می‌شود…

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا