ورزش

می‌خواهند لیگ والیبال سریع تمام شود تا زودتر به قراردادشان برسند

‌سرمربی تیم والیبال هراز آمل با گلایه از برخی باشگاه‌ها گفت: تعجب می‌کنم که چرا برخی از مدیران باشگاه‌ها به دنبال به اتمام رسیدن زودتر رقابت‌ها هستند.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیشنهادات فدراسیون والیبال برای نحوه ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: فدراسیون در هیچیک از بسته‌های پیشنهادی بازی متمرکز را اعلام نکرده است. در پیشنهاد اول مسابقات به صورت رفت و برگشت طبق روال جاری برگزار می‌شود. در پیشنهاد دوم نیز مسابقات در دور رفت و برگشت بدون تغییر برگزار و فقط مرحله پلی آف به صورت متمرکز خواهد بود که این دو شیوه بسیار شبیه به هم هستند و هیچیک از باشگاه‌ها با آن موافقت ندارند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل تاکید کرد: در شیوه سوم نیز قرار است تا پایان دور رفت، رقابت‌ها طبق روال جدید برگزار شود و برای دور برگشت بر اساس امتیازات دور رفت در دو گروه تقسیم شوند و به صورت رفت و برگشت مسابقه دهد. پس در این مرحله نیز صحبتی از شیوه متمرکز نشده است.

وی افزود: از سه پیشنهاد ارائه شده توسط فدراسیون، یک روش را باید انتخاب کنیم. ما با گزینه سوم یعنی برگزاری مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت موافق هستیم.

سرمربی تیم هراز آمل تاکید کرد: برخی در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند که شهرهای بزرگ میزبان مسابقات متمرکز شود اما در حال حاضر در بسیاری از کلانشهرها بحث ورود و خروج مطرح است و همین کار را سخت می‌کند.

عطایی اظهار داشت: ما نباید از مسائل فنی غافل شویم. رقابت‌ها اگر به صورت متمرکز برگزار شود، حداکثر طی ۲۰ روز به اتمام خواهد رسید و این برای تیم ملی مشکل ساز خواهد بود چرا که سال المپیک را در پیش داریم و بازیکنان باید آماده شوند. در حال حاضر بسیاری از بازیکنان ناآماده هستند و این به تیم ملی صدمه خواهد زد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بازی‌ها به صورت متمرکز و تا دی ماه به پایان برسد ملی پوشان تا فروردین ماه چگونه باید آماده شوند. نمی دانم چرا برخی تمایل دارند مسابقات خیلی زود به اتمام برسد. آنها به دنبال منافع شخصی هستند و هر چه سریع‌تر با پایان رقابت‌ها، قراردادهای خود را دریافت کنند. برایم عجیب است که حتی مدیران برخی از باشگاه‌ها نیز به دنبال پایان زودهنگام مسابقات هستند. پس چرا هزینه کردند؟

عطایی با اشاره به ویروس کرونا تاکید کرد: به هر حال این بیماری وجود دارد و «شترسواری دولا دولا» نمی‌شود. باید دید آیا بازیکنان در سفرها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؟ چیزی که در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم خلاف این را ثابت می‌کند. آنها یا در رستوران‌ها و یا در باشگاه‌ها حضور دارند. تا به امروز در تیم ما فقط دو بازیکن مبتلا شده‌اند چرا که آنها را کنترل می‌کنیم.

سرمربی هراز آمل ادامه داد: متاسفانه باشگاه‌ها بازیکنان را رها می‌کنند. باید یک فرقی بین باشگاهی که کنترل می‌کند با باشگاهی که بی تفاوت است وجود داشته باشد. نباید رفع مسئولیت کرد. ما باید همچنین منافع تیم ملی را نیز در نظر بگیریم.

بهروز عطایی در پایان گفت: اکثر رقابت‌ها در سایر رشته‌ها در آستانه شروع هستند اما ما می‌خواهیم مسابقاتی را که آغاز کرده‌ایم تعطیل کنیم. از باشگاه‌ها گایله دارم. چطور برای دو ماه بازی ۱۵ میلیارد هزینه می‌کنند. باید چارچوب منطقی لحاظ شود و بهترین تصمیم گرفته شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا