ورزش

نویدکیا: وقتی بحث سپاهان مطرح می شود باید سلیقه‌ها را کنار بگذاریم/ من و ساکت مکمل یکدیگر هستیم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: . اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی سپاهان می‌شویم دلم می‌خواهد سلیقه‌ها را کنار بگذارند.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا با اشاره به روز سپاهان در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: روز سپاهان را به همه سپاهانی‌ها، کارکنان کارخانه فولاد مبارکه و مردم اصفهان تبریک می‌گویم. شرایط و وضعیت تیم خیلی خوب است. من و محمدرضا ساکت در بحث حرفه‌ای مکمل هم هستیم.

نویدکیا ادامه داد:در تیم تغییرات زیادی نداشتیم چون در یکی دوسال اخیر خریدهای خیلی خوبی انجام شده بود. سعی کردیم با همین نفرات کار را ادامه بدیم. اگر مشکل خاصی به وجود بیاد شاید یکی دو تغییر داشته باشیم. شرایط مهیاست که لیگ را شروع کنیم. شاید کم و کسری وجود داشته باشد. ممکن اشتباه هم داشته باشم ولی سعی می‌کنم کمتر اشتباه کنم و تیم را طوری هماهنگ کنم که نتایج خوبی بگیریم و مردم اصفهان را شاد کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد رفتارش در کار مربیگری گفت: من هم مثل محمدرضا ساکت سعی می‌کنم همیشه با لخند باشم اما در کار باید حرفه‌ای باشیم و نظم را رعایت کنیم. اگر من به عنوان سرمربی اصول را رعایت نکنم نمی‌توانم از بازیکنان انتظار داشته باشم آن‌ها رعایت کنند.

نویدکیا در مورد وفاداری به سپاهان اظهار داشت: من از 14 سالگی اینجا بودم. سال‌های زیادی از زندگیم را در باشگاه گذراندم. پیشنهادهای خیلی زیادی هم چه از داخل و چه از خارج به خصوص کشورهای عربی داشتم. ولی همیشه دلم می‌خواست کاری کنم که متفاوت‌تر باشد. به همین خاطر ترجیح دادم که در سپاهان بمانم و به تیمم کمک کنم.

وی افزود: الان هم واقعا خوشحالم. شاید آن موقع پیشنهادهایی که می‌شد مخصوصا از کشورهای عربی از لحاظ اقتصادی برام جذاب بود اما وقتی به گذشته بر می‌گردم می‌بینم با اینکه سن کمی داشتم ولی واقعا تصمیم خوبی گرفتم. برایم لذت بخش است که کل دوران ورزشیم را در سپاهان گذراندم و قهرمانی‌های زیادی به دست آوردم.

نویدکیا در مورد برنامه‌ روزهای آینده سپاهان گفت: با برنامه ریزی‌هایی که کردیم 5 آبان یک بازی دوستانه با تراکتور می‌کنیم و نهم آبان هم با آلومینیوم اراک در اصفهان بازی می‌کنیم و از تاریخ 16 آبان هم شروع لیگ است. ما هر 7 تا ده روز یکبار تست می‌دهیم. اگر مراقبت نکنیم چون همه در رختکن یا زمین در کنار هم هستند اگر یکی از بچه‌ها تستش مثبت شود ممکن است به بقیه سرایت کند.

وی در مورد غیبت هواداران  سپاهان در ورزشگاه به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: می‌دانم هواداران روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند. سال ها با آن‌ها زندگی کردم. دیدم که در سرما و گرما چه مسافت‌هایی را می‌آیند تا به استادیوم برسند. می‌دانم روزهای سختی است ولی امیدوارم با انرژی مثبتی که از منزل می‌دهند به ما کمک کنند. حتی در فضای مجازی هم محبتشان را نشان می دهند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: امیدوارم سعی کنند با هم یکدل باشند. اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی سپاهان می‌شویم دلم می‌خواهد سلیقه‌ها را کنار بگذارند. همه باید با هم باشند تا بتوانیم با هم سپاهان را به قهرمانی برسانیم و همه با هم خوشحال شویم به خاطر اتفاقات خوبی که در آینده برایمان خواهد افتاد.

وی در مورد حضور در فضای مجازی گفت: خیلی اهل  فضای مجازی نیستم اما به گوشم می‌رسد. الان بحث کرونا است  ولی قبلا اینطور نبود. هواداران سر تمرین می آمدند. من کاپیتان تیم بودم و سعی می‌کردیم صحبت و بحث کنیم. سعی می‌کردم قانعشان کنم. از نکته نظرات آن‌ها استفاده می‌کردیم. رابطه متقابلی بین من و هواداران سپاهان وجود دارد. ممکن است اختلاف سلیقه باشد، همه را با کمال میل و به دیده منت قبول می‌کنم اما در فوتبال حرفه‌ای باید یک نفر تصمیم بگیرد و این مسئولیت بر عهده من است. اگر در آینده اشتباهی پیش آمد از همه عذرخواهی می‌کنم اما مطمئن باشند تلاش می‌کنم سپاهان را به جایگاه اصلی برسانم و همه را خوشحال کنم.

نویدکیا در مورد خانواده‌اش اظهار داشت: دخترم متولد 5 آبان است و چون در این روز بازی داریم امروز می‌خواستیم دور هم جشن کوچکی بگیریم که دیشب با من تماش گرفته شد. همسرم دلخور است و گفت یک روز تعطیل بود و می خواستیم جمعه دور هم باشیم!

وی در مورد مصدومان سپاهان عنوان کرد: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. نگران پورقاز و ولسیانی بودم اما شرایطشان خوب است. محبی جراحی مینیسک کرد و احتمالا طی 10روز تا دو هفته آینده به تیم اضافه می‌شود. چند مصدومیت جزیی هم مانند خلعتبری و دهقان داریم ولی در کل شرایط ایده آل است و مشکل خاصی نداریم. همه چیز آماده است که لیگ شروع شود و با قدرت جلو برویم.

نویدکیا در گفت‌وگو با برنامه زنده رود در مورد جرحی‌های خودش عنوان کرد: آسیب دیدگی‌ها و جراحی‌های پشت سر هم و زیادی داشتم. زانوی چپم را 5 بار و زانوی راستم را یکبار عمل کردم. الان چون بازی نمی‌کنم راحتم اما در دوران بازی خیلی اذیت شدم.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا