ورزش

زیدان: اخراج می‌شوم؟سال پیش هم همین را می‌گفتند؛ در مورد راموس ریسک نمی‌کنیم


زیدان در نشست خبری پیش از بازی ال کلاسیکو و دیدار حساس مقابل بارسلونا، از شرایط تیم رئال، قدرتمندی بارسلونا، استادیوم خالی و وضعیت سرخیو راموس صحبت کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، فرداعصر ساعت 17 و 30 دقیقه اولین ال‌کلاسیکو فصل لالیگا بین بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود.

زیدان در نشست خبری پیش از بازی مقابل بارسا گفت: می‌گویند شغلم در خطر است؛ انکار نمی‌کنم ولی همین حرف‌ها را سال پیش هم می‌زدند. چیزی که برای من مهم است این بوده که باید کارم را انجام دهم و بقیه حرف‌ها نامربوط است.

وی در خصوص باخت‌های رئال مادرید مقابل کادیز و شاختار اظهار داشت: ما شروع بدی داشتیم و وقتی گل خوردیم، خیلی سخت توانستیم به بازی بازگردیم. برای ما سخت شد بازی مقابل تیمی که بسیار عمق دفاعی زیادی دارد، ولی باید بپذیریم که فوتبال بالا و پایین دارد. ما اکنون می‌خواهیم روی بازی دیگری که بسیار متفاوت است تمرکز کنیم. باید فراموش کنیم که در گذشته چه رخ داده و قبول کنیم که شانس این را داریم که همه چیز عوض کنیم.

زیدان در خصوص راموس که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد ولی به نظر می‌رسد برای بازی مقابل بارسلونا مشکلی نداشته باشد، گفت: سرخیو راموس، کاپیتان ماست، فرمانده تیم است و در خصوص او من هیچ ریسکی نمی‌کنم. او تمرینات با توپ را آغاز کرده و با ما نیز تمرین کرده است.

راموس در لیست بازیکنان زیدان برای دیدار مقابل بارسلونا حضور دارد ولی باید دید آیا او در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا خیر. در نبود راموس خط دفاعی رئال مادرید بسیار ضعیف کار کرده و عملکرد فاجعه بار را به ثبت رسانده است. (گزارشی در خصوص ضعف دفاعی رئال مقابل شاختار را می توانید در اینجا بخوانید)

سرمربی رئال مادرید عنوان کرد: نبود تماشاگر در استادیوم ال کلاسیکو را متفاوت کرده است. اما ورزشگاه خالی باعث نمی شود که از خاص بودن و اهمیت این ال کلاسیکو کاسته شود. برای ما خیلی مهم است که این دیدار را خوب آغاز کنیم. ال‌کلاسیکو ال‌کلاسیکو است چه با تماشاگر چه بی‌تماشاگر!

زیدان در خصوص شرایط تیم بارسلونا نیز گفت: بارسا همیشه رقیبی قدرتمند و مبارزه طلب است و می‌دانیم که چقدر زیبا فوتبال بازی می‌کند. آنها همیشه می‌توانند بازی را برای ما سخت کنند. ما می‌دانیم که بازی سختی مقابل بارسلونا خواهیم داشت که این مسئله برای ما خوب است.

انتهای پیام/

 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا