ورزش

بوکوف: هیچ فاجعه‌ای برای زنیت رخ نداده است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه به انتقاد مالک پیشین باشگاه مسکویی از نحوه بازی سردار آزمون و آرتم جیوبا و شکست زنیت در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا واکنش تندی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماکسیم بوکوف در واکنش به صحبت‌های روز گذشته آندره چرویچنکو مبنی بر نمایش فاجعه‌بار زنیت در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوب بروژ بلژیک و نمایان شدن نحوه خنثی کردن عملکرد سردار آزمون و آرتم جیوبا، دو بازیکن خط حمله این تیم گفت: این یک شکست تلخ در صورتی که بخواهیم نگاهی به آینده از نظر امتیازی بیندازیم، است. با این وجود تیم زنیت در این دیدار فرصت‌هایی برای گلزنی داشت و می‌توانست به هدفش برسد.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ در ادامه افزود: فوتبال 90 دقیقه با وقت‌های اضافه است. چیزی که نمایان است زنیت در دقایق پایانی تمرکزش را از دست داد و حریف بلژیکی به خوبی تاکتیک سرمربی‌اش را اجرا کرد، البته فشار در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا تفاوت زیادی با لیگ کشورها دارد. هرچند معتقدم زنیت با هیچ فشاری مواجه نشد. باید اعلام کنم برای زنیت هنوز هیچ فاجعه‌ای در لیگ قهرمانان اروپا رخ نداده است.

تیم زنیت در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور سردار آزمون در خانه مغلوب کلوب بروژ بلژیک شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا