شهرستان ها

۳۲۶ واحد مسکونی تحویل متقاضیان استان سمنان می‌شود

سمنان- مدیرکل بنیاد مسکن سمنان گفت: ۴٢۶ واحد مسکونی به صورت مستقیم توسط بنیاد مسکن استان احداث و به زودی با تلاش مسئولان تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا فلاحی صبح شنبه همزمان با بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی استان سمنان که به صورت ویدئو کنفرانسی صورت گرفت، در جمع خبرنگاران به میزبانی بنیاد مسکن سمنان، با اشاره به اقدامات تسهیل گرایانه در راستای تکمیل خانه‌های متقاضیان، بیان کرد: قرارداد واگذاری ساخت ١١۴و احد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن استان سمنان به متقاضیان اعطا شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه بنیاد مسکن استان سمنان در طرح اقدام ملی تعداد دو هزار و ۶۹۰ واحد مسکونی است، تاکید کرد: بنیاد به مثابه مسئول پیگیری این طرح در سطح استان، ساخت و تکمیل خانه‌های مردم را در شهرهای استان برعهده دارد.

ساخت ۸ پروژه در شاهرود و سمنان

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه طرح اقدام ملی به سه روش صورت خواهد گرفت که ساخت و ساز به صورت گروه‌های سه نفری یکی از این راه‌ها است، بیان داشت: برای ١١۴ نفر از متقاضیان مسکن در شهر دامغان به این صورت خانه ساخته می‌شود همچنین ٣٨ پلاک تخصیص و هر سه نفر یک قطعه زمین دریافت کرده‌اند تا پس از اخذ پروانه ساختمانی نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام کنند.

فلاحی همچنین ادامه داد: ۴٢۶ واحد مسکونی به صورت مستقیم توسط بنیاد مسکن استان احداث و تحویل متقاضیان خواهد شد از سوی دیگر باید گفت تعدادی از پروژه‌های تعریف شده نیز توسط شرکت‌های انبوه ساز عملیات احداث صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سه پروژه در شاهرود نیز در نظر گرفته شده که عملیات ساخت پروژه ٩۶ واحدی هم اکنون آغاز شده است، ابراز داشت: این طرح دارای ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و دو پروژه دیگر در حال اخذ پروانه ساخت هستند. در سمنان نیز پنج پروژه تعریف شده که کار طراحی آن توسط بنیاد مسکن صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا