ورزش

تاکید ایرانی برای اصلاح ساختار و برگزاری انتخابات وزنه‌برداری


رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری بر اصلاح ساختار و برگزاری انتخابات تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) برای اقدام علیه فساد و رسوایی‌‌های دوپینگ تا زمان انجام اصلاحات اساسنامه که اواخر ماه مارس (فروردین) انجام می‌شود، با محدودیت روبروست‌.
مایک ایرانی پزشک انگلیسی که هفته گذشته رئیس موقت IWF شد، گفت: تعهد فدراسیون جهانی برای اقدام به مواد مندرج در گزارش فساد کاملاً واضح است.
ایرانی گفت که اصلاح اساسنامه و بدنه ضروری است. در ماه جاری توسط توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) هشدارهای شدیدی در مورد آینده المپیک داده شده است.
ایرانی اعلام کرد که IWF در حال حاضر مقررات مناسبی برای برخورد با اعضای هیات رئیسه ای که ممکن است در یافته‌های آژانس جهانی ضد دوپینگ (WADA) نقش داشته باشند، ندارد.
اورسولا پاپاندریا که برنامه‌های اصلاحات وی از حمایت IOC برخوردار بود، هفته گذشته توسط هیات رئیسه به عنوان رئیس موقت برکنار شد.
رئیس موقت فدراسیون جهانی همچنین در خصوص گزارش آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و رسوایی های مطرح شده در مورد پرداخت رشوه در زمان تاماش آیان عنوان کرد: تحقیقات وادا سالهاست انجام می شود. تعهد فدراسیون جهانی برای اقدام به این موارد کاملا مشخص است. 
وزنه برداری از جمله رشته هایی است که نمونه های زیادی در دوپینگ داشته است. تایلند و مصر به دلیل این موضوع از حضور در المپیک توکیو محروم هستند.
انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا