شهرستان ها

افزایش ۳۱ درصدی تعداد فوتی‌های تصادفات لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از افزایش ۳۱.۸۲ درصدی تعداد فوتی‌های تصادفات در این استان طی تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فارسی نژاد امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: تلفات حوادث ترافیکی برون شهری لرستان طی تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۱.۸۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: کل تلفات حوادث رانندگی در تیرماه امسال ۳۸ نفر گزارش شده که از این تعداد ۲۹ نفر در حوادث برون شهری، شش نفر در حوادث جاده روستایی و سه نفر در حوادث درون شهری جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان اظهار داشت: آمار تلفات حوادث ترافیکی برون شهری در تیرماه سال گذشته ۲۲ نفر گزارش شده بود که این رقم در تیرماه امسال به ۲۹ نفر افزایش یافته است، لذا توصیه می‌شود هموطنان عزیز توجه بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز در سفرهای تابستانه خود داشته باشند.

فارسی نژاد با اشاره به آمار مراجعین جرحی حوادث رانندگی گفت: در تیرماه امسال ۹۳۷ مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد ۶۷۵ نفر مرد و ۲۶۲ نفر زن بوده‌اند.

وی بیان داشت: این رقم در مقایسه با تیرماه سال گذشته که آمار مراجعین تصادفات جرحی ۷۶۷ نفر گزارش شده بود، ۲۲ درصد افزایش یافته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا