ورزش

پیوس: پرسپولیس به دو مهاجم جدید نیاز دارد

هماهنگی نفرات جدید زمانبر است؛

مهاجم سالهای دور پرسپولیس می‌گوید این تیم به خرید دو مهاجم نیاز دارد.

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شرایط پرسپولیس پیش از آغاز لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من تیم خیلی خوبی بسته شده و به شخصه امسال خیلی به پرسپولیس امیدوارم. درون دروازه و خط دفاع به نظرم خیلی خوب تقویت شده و وجود بیرانوند به تنهایی نعمت بزرگی برای هر تیمی است و امیدوارم امسال با روحیه و اعتماد به نفس بالایی که دارد بتواند به تیم کمک کند. مدافعان هم نسبت به فصل قبل قوی‌تر هستند و فکر می‌کنم بعد از چند بازی بتوانیم هماهنگی مناسبی را بین آن‌ها ببینیم.

او ادامه داد: در خط هافبک که نقطه قوت اصلی پرسپولیس است بازیکنان بزرگی حضور دارند که در بخش رو به جلو هر تیمی آرزوی داشتن یکی از این بازیسازها را دارد. در بخش هافبک دفاعی هم اسدبیگی اضافه شده که شنیده‌ام در تمرینات خیلی آماده بوده است. حتی وحدت هنانوف نیز در این بخش می‌تواند کمک حال تیم باشد.

پیوس درباره انتقادات از باشگاه در مورد عدم تقویت خط حمله گفت: نگرانی اصلی در همین بخش است و باشگاه نه یک بلکه دو مهاجم خارجی باید بخرد چون امسال لیگ بسیار سختی داریم و همه تیم‌ها به نحو مختلف خودشان را تقویت کرده‌اند. نمی‌شود که پرسپولیس فقط به عبدی و پاکدل اتکا کند و تمیروف هم نشان داده تا رسیدن به مرحله پختگی هنوز خیلی کار دارد.

آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: قبلا این را گفته‌ام و بازهم می‌گویم که در ایران هیچ مربی‌ای مثل گل‌محمدی نمی‌تواند پرسپولیس را به اوج برساند و مدیران باشگاه باید خواسته‌های او را برآورده کنند. ضمن اینکه هواداران هم باید این فصل صبور باشند و از تیمشان تا دقیقه ۹۰ حمایت کنند چرا که بخش زیادی از تیم تغییر کرده و فکر کنم بالای ۱۳-۱۲ بازیکن از پرسپولیس جدا شده‌اند. بنابراین هماهنگی این نفرات زمان‌بر است هر چند مطمئنم یحیی با توانایی بالایش می‌تواند این تیم را هم به خوبی به سمت قهرمانی هدایت کند.

پیوس در پایان گفت: به نظرم امسال کادر فنی پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و حضور همزمان پیروانی، باقری، سیدجلال و سه خارجی باتجربه در کنار گل‌محمدی به آنها کمک می‌کند که هم مسائل فنی را به خوبی مدیریت کنند و هم از ورود حاشیه به تیم جلوگیری کنند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا