شهرستان ها

ساعت کار اصناف البرز تغییر نمی‌کند

کرج – سخنگوی اتاق اصناف استان البرز گفت: هیچ‌گونه تصمیمی درباره تعطیلی واحدهای صنفی و یا تغییر ساعات کاری اصناف گرفته نشده است.

رمضان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع موج سوم و افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کشور و استان البرز اظهار کرد: تا به امروز گزارشی در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی و یا تغییر ساعات کاری اصناف اعلام نشده است.

وی افزود: ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا تصمیم‌گیرنده این موضوع بوده و تا این لحظه هیچ‌گونه تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

سخنگوی اتاق اصناف استان البرز با تأکید بر اینکه در این شرایط با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا باید موازین بهداشتی رعایت شود، تصریح کرد: در این خصوص با واحدهای صنفی متخلف بدون چشم‌پوشی برخورد خواهد شد.

رستمی افزود: از اصناف و شهروندان خواهشمندیم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهند تا از وضعیت حاد شیوع کرونا عبور کنیم.

گفتنی است؛ اعمال محدودیت‌ها از دوم تا دهم آبان ماه در البرز تمدید و با جدیت دنبال می‌شود و کلان‌شهر کرج در زمره ۴۳ شهر دارای وضعیت حاد و قرمز شیوع کرونا قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا