شهرستان ها

ویژه‌برنامه عید بیعت در حرم رضوی برگزار می‌شود

مشهد ـ دبیر مجموعه عهد همدلی مجموعه تشکل‌های مهدوی خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه عید بیعت، ۵ آبان‌ماه در رواق امام خمینی حرم ثامن‌الحجج(ع) برگزار می‌شود.

علی رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام ماه ربیع الاول، گفت: روز نهم ربیع الاول در ورزشگاه امام رضا (ع) برنامه‌ای با سخنرانی علی اکبر رائفی‌پور و مداحان مشهوری مانند محمد طاهری و احمد واعظی و اجرای دکلمه‌ای توسط صابر خراسانی برگزار می شود.

دبیر مجموعه عهد همدلی مجموعه تشکل‌های مهدوی خراسان رضوی، بیان کرد: بعد از اتمام این مراسم، کارناوال‌های شادی را در سطح شهر تا هنگام نماز مغرب و عشا خواهیم داشت، این کارناوال شادی نهایتا در بلوار نماز واقع در کوه پارک مشهد تجمع کرده و نورافشانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه مراسمی به مناسبت عید بیعت دوشنبه، ۵ آبان با سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی برگزار می شود، اظهار کرد: در این مراسم از تشکل‌های فعال مهدوی تقدیر و در ادامه، میثاق‌نامه‌ای برای تجدید عهد و پیمان با امام عصر (عج) قرائت خواهد شد. 

رجبی بیان کرد: همچنین در روز ۱۳ ربیع الاول، وبینار بین‌المللی در موضوع مهدویت برگزار خواهد شد که در این برنامه نادر طالب‌زاده، حجت‌الاسلام پورسید آقایی و محمد شجاعی حضور خواهند داشت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا