دانش و فناوری

نخستین جشنواره ملی که آنلاین برگزار می شود/ کرونا جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی را مجازی کرد


دبیر جشنواره نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) از برگزاری نهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه و عکس با موضوع اعتیاد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین یزدان شناس دبیر جشنواره نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) که به صورت مجازی برگزار شد، اظهارداشت: جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) با موضوع اعتیاد اولین جشنواره ملی است که به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی یادآور شد: نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) 5 تا 8 آبان به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود.

یزدان شناس ادامه داد: دبیرخانه جشنواره از آذرماه فراخوان جشنواره را منتشر کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور جشنواره به تعویق افتاد.

دبیر جشنواره نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) گفت: 3 راه کار برای برگزاری جشنواره امسال وجود داشت؛ نخست اینکه جشنواره لغو شود، دوم اینکه جشنواره به صورت حضوری برگزار شود و سوم اینکه روش برگزاری آنلاین را انتخاب کنیم که در نهایت تصمیم گرفته شد که جشنواره به صورت آنلاین برگزار شود. 

*نخستین جشنواره ملی که به صورت آنلاین برگزار می شود

وی  تاکید کرد: جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) اولین جشنواره ملی است که به صورت آنلاین برگزار می شود.

یزدان شناس با اشاره به آثار فیلم و عکس رسیده به جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره 292 فیلم کوتاه، 72 فیلم نامه و یک هزار و 137 فریم عکس، 7 انیمیشن، 5 فیلم مستند، 6 فیلم تجربی،7 فیلم 100 ثانیه ای و 10 فیلم در بخش ویژه دریافت کرده ایم و 60 اثر به مرحله نهایی راه یافته اند.

وی گفت: برای همراهی بیشتر دانشجوها و جلب مشارکت در جشنواره، هیچ هزینه ای بابت هزینه شرکت در جشنواره در نظر گرفته نشده است.

دبیر جشنواره نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) تصریح کرد: در حال حاضر که جشنواره ها به صورت آنلاین برگزار می شود اطلاع رسانی جشنواره جدی تر شده است و از این رو نیازمند همراهی بیشتر رسانه ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند برای پیگیری این جشنواره به آدرس اینترنتی http://www.omidfestival.ir/ مراجعه کنند؛ همچنین در جشنواره امسال به طور روزانه تولیدات در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام منتشر می‌شود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا