دانش و فناوری

اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد در آینده‌ای نزدیک


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان این دانشگاه را امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد در سفر به استان سیستان و بلوچستان از واحدهای دانشگاهی خاش، چابهار، ایرانشهر و زاهدان بازدید کرد.

فداکار در نشست صمیمانه با تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد خاش با اشاره به عملکرد سامانه آموزشیار، گفت: استفاده از سامانه آموزشیار انقلابی بزرگ در حوزه آموزش دانشگاه آزاد است. استفاده از این سامانه بسیاری از مشکلات واحدهای دانشگاهی را در زمینه امور آموزشی برطرف می‌کند.

وی با اشاره به پایین‌بودن حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

لزوم معرفی ایده‌های کاربردی و دانش‌بنیان برای اخذ تسهیلات

فداکار همچنین در نشست صمیمانه با اعضای هیأت رئیسه، هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد چابهار، گفت: چابهار ظرفیت‌های خوبی دارد، دانشگاه باید در تأمین و تسهیل تجهیزات و امور مورد نیاز برای همکاری با صنعت، اقدامی مؤثر انجام دهد و ایده‌های دانش‌بنیان و کاربردی را معرفی کند تا در حد امکان برای آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

وی از ارائه تسهیلات به استادان و کارکنان دانشگاه خبر داد و افزود: شرایط استفاده همکاران از این تسهیلات فراهم شده و درباره تبدیل وضعیت کارکنان، اقداماتی صورت گرفته و واگذاری حداکثری اختیارات به استان‌ها و تسهیل فعالیت‌ها و امکانات رفاهی کارکنان از اولویت‌های کاری است.

کلنگ ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد ایرانشهر به زمین زده شد

همچنین فداکار به همراه سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد واحد ایرانشهر بازدید کردند.

در این بازدید کلنگ ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد ایرانشهر به زمین زده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد در جلسه‌ با اعضای هیأت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد واحد ایرانشهر از اختصاص وام به دانشجویان و کارمندان با همکاری بانک رسالت خبر داد.

وی در مورد چشم‌انداز حوزه‌ اداری و مالی دانشگاه آزاد ، گفت: ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک اصلاح‌ می‌شود‌. با توجه به پایین‌بودن حقوق کارکنان واحدهای‌ مرزی‌ دانشگاه آزاد، ردیف حق مرزی به لیست حقوق آنان افزوده‌ می‌شود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا