ورزش

تیم فوتسال مس قید همکاری با سرمربی محرومش را می‌زند؟

با تایید محرومیت علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون به مدت یک سال، وضعیت ادامه همکاری با این مربی برای فصل بعد نامشخص است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در ارتباط با فینال لیگ برتر فوتسال فصل گذشته را تایید کرد. از جمله این آرا، محرومیت یک ساله علیرضا افضل سرمربی تیم مس بود که کمیته استیناف حتی یک روز هم این محرومیت را کاهش نداد.

با این وضعیت، مشخص نیست که باشگاه مس سونگون به همکاری اش با این مربی ادامه می‌دهد یا خیر چرا که با این محرومیت، افضل فصل آینده را از دست خواهد داد و نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

مسی‌ها این حکم را به سرمربی خود ابلاغ کرده‌اند ولی به صورت رسمی خبری درباره ادامه کار او و یا انتخاب سرمربی جدید اعلام نشده است.

افضل اعتقاد دارد می‌تواند در سالن مسابقات و از روی سکوها تیمش را هدایت کند اما شاید قرار گرفتن روی نیمکت و هدایت تیم از کنار زمین برای مس مهمتر باشد.

البته تیم مس که قهرمان سه دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران شده است، برای فصل بعد با نظر افضل بسته شده و کنار گذاشتن این مربی هم احتمالاً کار را برای جانشین او سخت می‌کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا