شهرستان ها

فیلم کوتاه «یادآور مرگ» در شیراز کلید خورد

شیراز- ساخت فیلم کوتاه «یادآور مرگ» در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم برگرفته از یک اصطلاح عکاسی با عنوان «ممنتوموری»، درباره گذر زمان و فراتر از زمان فیزیکی می‌باشد. فیلم یادآور مرگ (یاد آور خاطرات) در فضای سورئالیستی و ذهنی ساخته می‌شود.

فرید (جواد) گرانمایه خلاری کارگردان این فیلم به خبرنگار مهر، گفت: فیلم با محوریت یادآوری و زمان است که تلاش گروه سازنده بر این است که از قصه گویی دور شده و در فضایی ذهنی داستان جریان یابد.

وی ادامه داد: این فیلم با بازی شقایق دلشاد و امید رهبر بازیگران سینما و تئاتر و بازیگر خردسال امیرمحمد رضایی و چندین نفر از هنرجویان بازیگری آموزشگاه سینمایی خورشید در شهر شیراز تولید می‌شود.

خالق فیلم‌های دایره قسمت و فرشته شب و سریال سایه‌ها در ادامه افزود: آدم‌ها عکسی را در ثانیه‌ای فیزیکی می‌گیرند اما آثارش ساعت‌ها و بلکه سال‌ها از ذهن می‌گذرد که با زمان فیزیکی قابل بازیابی یا باز گویی نیست.

در نریشن پایانی فیلم آمده است: «خاطره ها که می آیند، زمان از بین می‌رود، در یک لحظه خاطرات چندین ساله‌ات مرور می‌شود و تو هنوز توی همون لحظه هستی!»

در این فیلم که با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و زیر نظر مرکز سینما تئاتر خورشید و مجری طرحی علی ثابت در حال تولید است، تهیه کننده و بازنویسی فیلمنامه: جواد (فرید) گرانمایه خلاری، نویسنده: آزاده سلیمی، دستیار کارگردان: محسن خلیفه، تصویربردار: مسعود احمدی، صدا بردار: مهدی سپندارا، طراح لباس: شقایق دلشاد، مدیر پروژه: اهورا خورشید، طراح گریم: فرشاد تندنویس، مدیران تولید و هماهنگی: سعید خرم دل و سید علی حسینی دیگر عوامل ساخت هستند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا