شهرستان ها

تامین آب شرب ۵۰ هزار روستایی لرستان تا پایان امسال

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از تامین آب شرب ۱۱۰ روستای این استان با جمعیت بالغ بر ۵۰ هزار نفر تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کرموند امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال افزایش سرانه ذخیره آب در چند شهر استان ۳۲ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب وارد مدار خواهد شد.

وی گفت: با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، کوهدشت و نورآباد تا پایان مهرماه سال جاری چند مخزن آب وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: برای رفع مشکل تأمین آب شرب روستاهای استان علاوه بر پروژه‌های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با شرکت آب و فاضلاب، عملیات اجرایی تأمین آب شرب ۱۱۰ روستا شروع شده و تا پایان سال جاری کمبود آب این روستاها با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر برطرف خواهد شد.

کرموند گفت: همچنین عملیات اجرایی ۳۵ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب با اعتباری بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد ریال از نیمه دوم سال جاری شروع می‌شود.

وی در خصوص قرارداد همکاری این شرکت با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: در سال جاری با هدف محرومیت زدایی از روستاها قرارداد همکاری شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان بسته شده که امیدواریم تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان که تحت پوشش خدمات این شرکت هستند از آب شرب سالم برخوردار شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا