شهرستان ها

نسخه شفابخش گذر از مشکلات اقتصادی جهش تولید است

زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه نیاز امروز ما معیشت، تولید، اشتغال و به ویژه جهش تولید است، گفت: نسخه شفابخش گذر از مشکلات، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صادقی نیار کی ظهر شنبه در آئین بهره برداری از یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید کیت های تشخیص کرونا، با بیان اینکه از سال ۹۳ شاهد تعطیلی ۱۸ شرکت در پی تملک توسط بانک‌ها بودیم، گفت: با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط ۹ شرکت فعال شد.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید طبق مقررات اسلامی سودها را محاسبه کنند، اظهار کرد: در غیر این صورت سود دریافتی قابل برگشت خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه نیاز امروز ما معیشت، تولید، اشتغال و به ویژه جهش تولید است، گفت: هر واحد تولیدی که نیاز به حمایت دستگاه قضا داشته باشد کمک می‌کنیم.

نیار کی با بیان اینکه امروز دشمنان جمهوری اسلامی که با خون شهیدان و جوانان ما مبارزه می‌کنند باید صدای رسای جوانان برسد، تاکید کرد: به جوانان کشور می‌بالیم و حمایت و پشتیبانی کامل خود را از شرکت‌های دانش بنیان و هر شخصی که در زمینه اقتصاد مقاومتی کشور فعالیت کند خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به احتیاج کشور به اقتصاد مقاومتی از هیچ تلاش دریغ نمی‌کنیم و در حقیقت نسخه شفابخش گذر از بحران اقتصادی همین اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه همه مسئولان کشور حمایت از تولید، اشتغال و جهش تولید را وظیفه خود می‌دانند، تصریح کرد: در استان با همکاری دستگاه‌های مرتبط به این هدف دست یافتیم.

نیارکی گفت: این شرکت نوع تولیدات خود را متناسب با نیاز روز برای کمک به جامعه پزشکی انتخاب کرده است.

وی گفت: بارها از طرف دستگاه قضا اعلام شده که همه دستگاه‌ها باید حامی تولید و اشتغال باشندو بانک‌ها دراین زمینه نقش اساسی دارند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان همچنین در مراسم بهره برداری یک شرکت فرآوری صنایع غذایی با بیان اینکه همه سازمان‌ها باید نقش خود را به درستی ایفا کنند و هر کجا که نیاز نیست مداخله نکرده و مشکلاتی را ایجاد نکنند، گفت: زیبنده استان نیست که محصولات تولیدی کشاورز استان زنجان برای فرآوری به استان دیگر می‌رفت.

صادقی نبارکی با بیان اینکه در بحث فرآوری زیتون نیز باید به‌گونه‌ای عمل شود که محصولات کشاورزی از استان خارج نشود، افزود: ایجاد واحد فرآوری علاوه بر ایجاد اشتغال، سبب ارزآوری، افزایش تولید کالای داخل ومانع خروج ارز و کالا از کشور شده و با حمایتی که از کشاورزی به عمل می‌آید، کشاورز نیز برای تولید با کیفیت بیشتر تشویق می‌شود.

وی ادامه داد: نتیجه حمایت‌ها به‌صورت سلسله‌وار در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است و سیستم قضایی استان بر حمایت از واحدهای تولیدی عزم جازمی دارد و در این بین از بانک‌ها نیز انتظار حمایت می‌رود و هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر بدهی توسط بانک تعطیل و تملک شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا