ورزش

یوونتوس دوباره موفق‌ترین تیم ایتالیا می‌شود

گلیسون برمر:

گلیسون برمر، ستاره جدید یوونتوس، می‌گوید اعتقاد دارد تصمیمش برای رد پیشنهاد تاتنهام و انتخاب بیانکونری تصمیم درستی بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، گلیسون برمر، مدافع برزیلی، امسال تابستان از تورینو به یوونتوس پیوست و قرارداد او در روزهای اخیر رسمی شد. برمر با جسارتی که در سبک بازی او هم دیده می‌شود به خبرنگاران گفت خودش را یکی از بهترین مدافعین حال حاضر فوتبال ایتالیا می‌داند.

مدافع برزیلی در اولین مصاحبه خود بعد از پیوستن به باشگاه یوونتوس گفت با اینکه در طول تابستان باشگاه انگلیسی تاتنهام هم پیشنهاد قابل توجهی برای خرید او داده بود ولی معتقد است تصمیم او برای انتخاب یووه و پیوستن به این باشگاه تصمیمی درست بوده است. او با قراردادی 35 میلیون یورویی از تورینو به یوونتوس پیوست تا همچنان در شهر تورین، اما در باشگاه بزرگتر شهر، فوتبال بازی کند.

گلیسون برمر فصل گذشته به‌عنوان بهترین مدافع سری آ انتخاب شد. او حالا در یوونتوس جانشین ماتیس دی‌لیخت می‌شود که امسال تابستان با ترک بیانکونری به بایرن مونیخ پیوست.

برمر در اولین مصاحبه خود با پیراهن یوونتوس گفت:” یوونتوس باشگاهی است که هدفش همیشه پیروز شدن و قهرمان بودن است. پیوستن به یووه تصمیم درستی بود. درست است که چند فصلی است تیم‌های میلانی از یوونتوس بهتر نتیجه گرفتند ولی ما مصمم هستیم از روز دوشنبه در مقابل ساسولو فصل جدید را با حداکثر قدرت شروع کنیم.

هدف ما امسال این است که یوونتوس دوباره روی ریل موفقیت قرار بگیرد. در یوونتوس هدف ما پیروزی است. من مطمئنم در این باشگاه برای فتح جام‌ها و موفقیت‌های بزرگ خواهم جنگید”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا