ورزش

یونایتدها خوش‌بین‌ترین هواداران انگلیسی هستند

یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوش‌بینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.

به گزارش “ورزش سه”، گزارشی آماری که توسط یک شرکت انگلیسی با بررسی داده‌های مختلف انجام شده نشان می‌دهد هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل 2022-2023 خوشبین‌ترین هواداران انگلیسی بودند؛ اما این خوش‌بینی یونایتدها عمر کوتاهی داشت و با شکست شیاطین سرخ مقابل اورتون به یاس و سرخوردگی تبدیل شد.

این گزارش نشان می‌دهد بخش بزرگی از هواداران منچستریونایتد انتظار نداشتند تیم‌شان لیگ برتر را با شکست در مقابل تیمی مثل برایتون آغاز کند. داده‌ها حاکی است 34 درصد هواداران شیاطین سرخ معتقد بودند تیم‌شان در هفته اول سه امتیاز را نصیب خود خواهد کرد.

رتبه بعدی خوش‌بین‌ترین هواداران تیمهای لیگ برتری در اختیار تاتنهامی‌ها است. 32 درصد از هواداران این تیم معتقد بودند شاگردان کونته در بازی اول ساوت‌همپتون را شکست می‌دهند.

بخش قابل توجهی از هواداران چلسی هم معتقد بودند در بازی اول اورتون را شکست خواهند داد. این درصد برای آبی‌های لندن 32 درصد بود. هواداران لسترسیتی هم با درصد مشابهی به پیروزی مقابل برنت‌فورد امیدوار بودند.

سی درصد هواداران آرسنال و منچسترسیتی هم به پیروزی تیم‌شان در بازی اول فصل اعتقاد داشتند. جالب اینجا است که هواداران لیورپول از بدبین‌ترین هواداران در میان شش تیم بزرگ انگلیسی بودند. 29 درصد لیورپولی‌ها معتقد بودند شاگردان یورگن کلوپ فولام را از پیش رو برخواهند داشت. تساوی 2-2 لیورپول مقابل این تیم نشان داد که حس لیورپولی‌ها اشتباه نبوده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا