ورزش

لحظه به لحظه با ورزشكاران ايرانى در روز چهارم قونيه

فرنگى كاران وارد مى شوند؛ استارت وزنه بردارى از امروز

در روز چهارم بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى در ٨ رشته به مصاف رقباى خود مى روند.

به گزارش “ورزش سه”، پس از گذشت سه روز از شروع رسمی پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، کاروان کشورمان با کسب ۱۶ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۱۰ برنز، پس از ترکیه میزبان و بالاتر از ازبکستان و آذربایجان، همچنان در رتبه دوم جدول توزیع مدال ها قرار دارد.
در چهارمین روز این رقابت ها، نمایندگان کشورمان در ۸ رشته کشتی فرنگی، تکواندو، وزنه برداری، تیراندازی، تیراندازی با کمان، هندبال، والیبال و دو و میدانی، به میدان می روند.


*کشتی فرنگی
در نخستین روز از رقابت های کشتی فرنگی، مسابقات ۵ وزن نخست برگزار می شود و محمد حسینوند پناهی، شیرزاد بهشتی طلا، محمدرضا رستمی، رسول گرمسیری و مهدی بالی به روی تشک می روند.


*تکواندو
در چهارمین و آخرین روز از رقابت های رشته تکواندو، نرگس میرنورالهی، اکرم خدابنده، امیرمحمد بخشی و علیرضا نادعلیان برای کشورمان به میدان خواهند رفت.


*وزنه برداری
نخستین وزنه برداران کشورمان که در قونیه به روی تخته خواهند رفت، پوپک بسامی، فاطمه کشاورز و حافظ قشقایی خواهند بود.


*تیراندازی
تنها ماده ای که امروز در رشته تیراندازی برگزار خواهد شد، ترامپ میکس است که نمایندگان کشورمان نیز در آن شرکت خواهند کرد.


*تیراندازی با کمان
پارا کمانداران کشورمان امروز در دیدارهای رده بندی و فینال به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف مدال های خود را روشن کنند.


*هندبال
هندبالیست های کشورمان که در دیدار قبلی خود ترکیه را مغلوب کردند، امروز و در دومین مسابقه خود به مصاف آذربایجان خواهند رفت.


*والیبال
بانوان والیبالیست کشورمان که با شکست ازبکستان صعود خود به مرحله نیمه نهایی را قطعی کردند، امروز و برای کسب عنوان سرگروهی مقابل ترکیه قرار خواهند گرفت.


*دو و میدانی
براساس برنامه اعلام شده، نمایندگان کشورمان قرار است در مواد پرتاب نیزه، دوی ۱۵۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی به رقابت با حریفان خود بپردازند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا