جامعه

فرمانده ناجا: در موضوع رسیدگی به معیشت و مسکن مأموران پلیس دچار عقب افتادگی هستیم


فرمانده نیروی انتظامی گفت: در موضوع رسیدگی به معیشت و مسکن ماموران نیروی انتظامی عقب افتادگی وجود دارد و با حداقل ها فاصله داریم هرچند قرارگاه جهادی تامین مسکن افتتاح و راه اندازی شده است.


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در برنامه «نگاه یک» به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا اشاره و اظهار داشت:بعد از پیام حضرت آقا که از طریق صدا و سیما منعکس شود تاثیرات آن را در بین همکاران و حتی بازنشستگان دیدیم چرا که روح جدیدی به آنها دمیده شد و نشاط پیدا کردند.

سرداراشتری گفت: این پیام چند نکته داشت؛ مقام معظم رهبری ماموران پلیس را کارکنان خوب، زحمتکش و خدوم معرفی کردند.

وی ‌‌گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای متفاوت همواره پلیس را مظهر اقتدار دانسته و اعلام می‌کنند که در کنار اقتدار نیز باید پلیس رافت و مهربانی و برخورد خوب با مردم داشته باشد.

سردار اشتری با بیان این مطلب که ناجا خود را حافظ امنیت و آرامش مردم می‌داند به برخورد با کسانی که خلاف قانون حرکت می‌کنند پرداخت و گفت مردم از اقدام ناجا استقبال می‌کنند.

سردار اشتری به بحث معیشت کارکنان ناجا پرداخت و گفت: ماموران نیروی انتظامی با حداقل امکانات بیشترین اقدامات را ارائه می دهند و مثل نیروی انتظامی کم هستند که شبانه روز در اقصی نقاط کشور در تعطیلات، در عزاداری و شادی سر کار بوده و کمترین توقع را داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ماموران ناجا با مناعت طبع خدمت می کنند؛ خدمتی که زبانزد عام و خاص است؛ جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در معرض خطر و آسیب پذیری کار خود را انجام می دهند.

سردار اشتری اعلام کرد:جا دارد حداقل برای معیشت و مهمترین نیاز ماموران ناجا که بحث مسکن است تدبیری اندیشیده شود چرا که با حداقل ها فاصله داریم و یک عقب افتادگی جهت رسیدگی به معیشت و مسکن کارکنان داریم؛ هر چند که قرارگاه جهادی تامین مسکن سال گذشته افتتاح شده است.

این خبر در حال تکمیل است


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا