ورزش

بدترین شروع منچستریونایتد در اولدترافورد طی ۴۸ سال اخیر

تساوی خانگی منچستریونایتد مقابل چلسی در هفته ششم لیگ برتر سبب شد که بدترین شروع خانگی این تیم در نزدیک به نیم قرن اخیر این رقابت‌ها ثبت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضایت دادن منچستریونایتد به تساوی بدون گل در بازی شب گذشته‌اش (شنبه) مقابل چلسی در هفته ششم لیگ برتر انگلیس سبب شد که نوار بازی‌های خانگی بدون برد این تیم همچنان ادامه داشته باشد. این سومین بازی خانگی است که منچستریونایتد در لیگ برتر امتیاز از دست می‌دهد. پیش از این شاگردان اولگنار سولسشایر در خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب کریستال پالاس شده بودند و بعد از آن متحمل شکستی عجیب‌تر با نتیجه 6 بر یک برابر تاتنهام. شیاطین سرخ اگرچه به آن باخت سنگین پاسخ دادند و پاری‌سن‌ژرمن را در پاریس در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند اما روند بازی‌های بدون بردشان در لیگ برتر شب گذشته ادامه پیدا کرد.

تساوی بدون گل من‌یونایتد مقابل چلسی به معنای آن است که شاگردان سولسشایر از 9 امتیازی ممکن در بازی‌های خانگی‌شان در اولدترافورد 8 امتیاز را از دست داده‌اند. این در حالی است که از سال 1972 تا این اندازه در بازی‌های خانگی ناکارآمد نبوده‌اند. در آن سال هم منچستری‌ها نتوانستند هیچ یک از سه بازی خانگی‌شان در ابتدای فصل را ببرند. این نتایج ضعیف خانگی سبب شده است که منچستریونایتد از 5 بازی‌ نخستش در این فصل تنها 7 امتیاز بگیرد و اکنون در رده نازل پانزدهم قرار داشته باشد.

 

منچستری‌ها برای کسب پیروزی در بازی خانگی بعدی‌شان هم کار آسانی ندارند چرا که یکشنبه هفته آینده در اولدترافورد میزبان آرسنال خواهند بود.

انتهای پیام/

 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا