شهرستان ها

کاهش نسبی دمای هوا از بعد از ظهر فردا در اردبیل

اردبیل – مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از بعد از ظهر روز دوشنبه پنجم آبان ضمن وزش باد خزری، کاهش نسبی دما در استان اردبیل به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی شاهد خواهیم بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن پیش بینی شرایط جوی استان اردبیل در روزهای آینده اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز یکشنبه چهارم آبان، همچون روزهای گذشته شرایط جوی استان پایدار بوده و آسمان استان صاف خواهد بود.

وی از تداوم وزش باد گرمیج (گاهی تند) همراه با هوای نسبتاً گرم در بیشتر مناطق استان اردبیل خبر داد و گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، انتظار داریم از بعد از ظهر روز دوشنبه پنجم آبان با تقویت زبانه‌های پرفشار، ضمن وزش باد خزری، کاهش نسبی دما در استان به ویژه نواحی مرکزی و جنوبی شاهد باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تشدید فعالیت زبانه پرفشار از روز چهارشنبه هفتم ۷ آبان در استان افزود: تشدید فعالیت زبانه پرفشار با تقویت جریانات مرطوب خزری همراه خواهد بود که شاهد آسمان ابرناک، وزش باد خزری گاهی تند و نیز در پاره‌ای از اوقات شاهد مه خواهیم بود.

محمدی از پیش بینی بارش خفیف باران در روزهای پایانی هفته در بخشی از نواحی استان خبر داد و گفت: طبق پیش بینی‌های کارشناسان از نقشه‌های هواشناسی روز چهارشنبه در نوار شرقی استان اردبیل به ویژه نواحی منتهی به استان گیلان بارش خفیف باران دور از انتظار نخواهد بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا