ورزش

ربیعی: خوشحالم که در مربیگری پله پله بالا آمدم/ در زمینه جذب بازیکن، نود درصد کار جلو رفته است

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خوشحالم که در مربیگری پله پله بالا آمدم و در فصل جدید هم تلاش می‌کنم تا مس رفسنجان نتایج قابل قبولی بگیرد.

محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیت فعلی مس رفسنجان و اینکه آیا تعویق بازی‌ها به سود این تیم شد گفت: از زمانی که استارت زدیم، تمرینات طبق برنامه جلو رفته و خودمان را برای شروع فصل جدید آماده می‌کنیم. برنامه ما بر اساس تاریخ دهم آبان بود که بازی‌ها یک هفته عقب افتاد، این موضوع هم نکات مثبت و منفی دارد. نکته مثبت این است که با توجه به تغییراتی که داشتیم، زمان بیشتری برای هماهنگی پیدا می‌کنیم و نکته منفی هم این است که طولانی شدن زمان شروع لیگ می‌تواند ما را اذیت کند چون تمرینات ما بر اساس شروع لیگ در تاریخ دهم آبان ماه جلو می‌رفت.

وی در خصوص اینکه آیا فعالیت مس در فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده است، تاکید کرد: فصل نقل و انتقالات برای هیچ تیمی تمام نشده و همه باشگاه‌ها تا آخرین روز برای جذب بازیکن تلاش می‌کنند. با این حال در زمینه جذب بازیکن، نود درصد کار در تیم ما جلو رفته است.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که «آیا هدف مس ماندن در لیگ برتر است؟» خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تیم‌هایی مثل گل‌گهر، شاهین بوشهر، نساجی، نفت مسجدسلیمان، سپیدرود و پارس‌جنوبی به لیگ برتر صعود کردند که هدف همه این تیم ها در سال اول ماندن در لیگ برتر بود. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، ما ابتدا دنبال یک ثبات خوب و ماندن در لیگ هستیم و اگر به این هدف رسیدیم طبیعتاً دنبال هدف‌های بزرگتر خواهیم رفت.

سرمربی مس رفسنجان که برای اولین بار در لیگ برتر مربیگری خواهد کرد، در خصوص احساسش از این موضوع تصریح کرد:‌ من در مربیگری پله پله بالا آمدم و از این موضوع خیلی خوشحالم. در لیگ دسته سوم تیم را قهرمان کردم و به لیگ دو آمدیم و در لیگ دو هم دو بار به لیگ دسته اول صعود کردیم و فصل گذشته هم مس به لیگ برتر صعود کرد. مطمئنا در فصل جدید هم تلاش می‌کنم تا مس رفسنجان نتایج قابل قبولی بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا