شهرستان ها

تالش فرزند شهیدش را در آغوش گرفت/ تشییع پیکر شهید «پوریعقوب»

تالش- پیکر مطهر شهید «فرمان پور یعقوب» که بعد از ۳۵ سال تازه تفحص و شناسایی شده است در تالش و زادگاهش روستای شیخ محله بخش اسالم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مردم شهرستان تالش بعد از ۳۵ سال انتظار فرزند دلیر و شجاع خود را که در راه حفظ وطن به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و به شهادت رسیده بود را در آغوش گرفتند.

مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان تالش در روزهای گذشته با شنیدن شناسایی پیکر شهید «فرمان پور یعقوب» بعد از ۳۵ سال خود را آماده پذیرایی از این مهمان عزیز کرده بودند.

شهرستان تالش که به زندگی مسالمت آمیز شیعه و سنی در کنار هم مشهور و معروف است این بار نیز میزبان شهیدی اهل تسنن بود و چه خوب مردمان این دیار حق میزبانی را به جا آورده و فرزند تازه برگشته از سفر خود را پرشور در آغوش گرفتند.

شهید «فرمان پور یعقوب» سرباز لشکر ۲۱ حمزه بود که در تاریخ ۲۳ بهمن سال ۶۳ در شهر آبادان به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید گرانقدر بعد از ۳۵ سال تازه تفحص و شناسایی شده است. این شهید متولد سوم مهرماه ۱۳۴۴ اهل و ساکن روستای شیخ محله بخش اسالم شهرستان تالش بود.

مادر این شهید گرانقدر که دیگر به گفته خود شب‌ها چشم انتظار آمدنش نیست آنچه از فرزند عزیز و رشیدش به یادگار مانده و برایش آورده بودند را در آخرین وداع در آغوش کشید و وی را به خاک سپرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا